2010. június 5., szombat

Meg vagyok fejtve

Óh Te Kedves Néma S*** !

Annyira sajnálom, hogy nincs hangod..bár szerintem így lettél ideális Nő !
Ugyan nem tudom mi az oka az aphoniádnak (némaságodnak), de azért remélem
még hallom huncut kacajod.
Addig is próbálom kitalálni:
- fagyi ??? (azt nem is szereted)
- túl sok volt a hideg pezsgő a miniszteri búcsúzásnál ?
- eszkimó asszony megfázott ?
- titokban nélkülem voltál karaoke bárban ?
- ***** tanár úr jeges volt ?
- Ordítoztál az új miniszterrel ?
Persze azért analitikus elfojtás is állhat a háttérben !
- "nem szól szám, nem fáj fejem"
- elakadt a szavad, amióta tudod, hogy én leszek az új eü. miniszter
- "egy csendes, szerény, szótlan hölgynek ismerjenek meg az új
főnökeim"
- "annyira szeretnék valamit kimondani, de nem merem"

Nos ezekből lehet válogatni.

A terápiát majd akkor írom le ha elintézed a szigorlati jegyemet, hogy
görbüljön.
Egyébként nem is rossz ötlet, majd 19-én azt mondom Tőled kaptam el a
némaságot !!!

Gyógyulj Drágám, majd hívj, ha már bársonyosan suttogni tudsz !

Pussz !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése