2010. június 5., szombat

Lalonde-modell


beszéljünk arról a 43 %-ról (bárcsak 42 lenne--legyen annyi nálam):

  1. hétfő óta nem dohányoztam, ez a 6. nikotinmentes napom. nem hiányzik, sőt, jelenleg a nyitott teraszajtón időnként beszivárgó enyhe füstszag is undorral tölt el. sőt, továbbmegyek, a limits of controllban láttam gabriel garcia bernalt cigizni, és attól is szinte rosszul lettem. döbbenetes.
  2. kedd óta nem fogyaszottam kávét. ha jól tudom a kamillateában nincs koffein. amennyiben ez helytálló, ez az 5. koffeinmentes napom.
  3. alkoholt ezer éve nem fogyaszotttam (na jó, szombaton megittam egy roséfröccsöt és egy gin tonicot).
  4. ahogy egészségügyi állapotom engedi, elkezdek kiegyensúlyozottan és rendszeresen sportolni.
  5. amint a szervezetem elkezdi kívánni, salátát fogok kizárólag vacsorázni
  6. de igazából az 1-5 módostható a boldogságom érdekében. az többet ér, mint az a 42%.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése